Office Manager - Nižbor Beroun
Detail volného místa
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro našeho klienta, kterým je sklárna Rückl Crystal a.s.
Více informací o společnosti naleznete na www.ruckl.com.
Náplň práce:
• vedení různých agend
• běžná administrativa
• spolupráce a komunikace s dotčenými orgány
Požadujeme:
• vzdělání ÚSO
• praxe vítána
• znalost cizího jazyka výhodou
• řidičský průkaz sk. B
• schopnost pracovat samostatně na PC
• organizační schopnosti
• komunikativnost
• schopnost jednat asertivně i v zátěžových situacích
• zkušenosti s organizováním
Nabízíme:
• smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
• příjemné pracovní prostředí
• možnost závodního stravování/příspěvek na stravování
• občerstvení na pracovišti
• služební mobilní telefon k dispozici
Místo práce: Rückl Crystal a.s., Lánská 141, 267 05 Nižbor - okres Beroun
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: vesinova@ruckl.cz
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 18. 1. 2021. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Email: egrundova@jobsystem.cz
Telefon: 224819391
Lokalita: | Beroun |
Okres: | Beroun |
Plat: | nezadán |
Vloženo: | 18. 12. v 15:09 |
Podobné pracovní nabídky
Office Manager - kontakt emailem
RFE/RL hledá pracovníka na pozici "Office Manager". Hlavní náplní práce je administrativní podpora redakci Current Time od plánování až po interakci s jinými vysílacími a provozními...
Office manager - sekretářka - Málková Marcela, e-mail: personalistika@skoda-js.cz
SŠ/VŠ vzdělání technického směru.
Znalost AJ výhodou, RJ podmínkou. Znalost MS Office. Spolehlivost, samostatnost,...
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ - OFFICE MANAGER - A16 z:23/7/2018
Požadujeme:
- výbornou znalost MS office
- znalost práce v programu Pohoda výhodou - ne podmínkou
- ŘP skup. B
- dobré komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilitu, organizační...
Office Manager - požadavky-samostatnost, výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost
znalost některého z cizích jazyků vítána-není podmínkou
Office manager - Zkušenost s vedením administrativy, samostatnost, schopnost rychle se učit nové věci, plynulá angličtina podmínkou!
Stravenky, 20 dní dovolené
Další pracovní místa Beroun
Rychlá nabídka půjčky za 72 hodin - nabídněte rychlou a seriózní půjčku do 72 hodin Potřebujete finanční prostředky na svůj dům, své podnikání, nákup automobilu, kola, založení...
Rychlá nabídka půjčky za 72 hodin - nabídněte rychlou a seriózní půjčku do 72 hodin Potřebujete finanční prostředky na svůj dům, své podnikání, nákup automobilu, kola, založení...
Rychlá nabídka půjčky za 72 hodin - nabídněte rychlou a seriózní půjčku do 72 hodin Potřebujete finanční prostředky na svůj dům, své podnikání, nákup automobilu, kola, založení...
Rychlá nabídka půjčky za 72 hodin - nabídněte rychlou a seriózní půjčku do 72 hodin Potřebujete finanční prostředky na svůj dům, své podnikání, nákup automobilu, kola, založení...
Rychlá nabídka půjčky za 72 hodin - nabídněte rychlou a seriózní půjčku do 72 hodin Potřebujete finanční prostředky na svůj dům, své podnikání, nákup automobilu, kola, založení...
Další místa v oboru
Administrativa Beroun