Volná pracovní místa Android aplikace
Nejhledanější místa

Volná pracovní místa - obor Doprava

20. 01. v 15:49
Profil společnosti: Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je BorsodChem MCHZ, s.r.o., jeden ze závodů skupiny BorsodChem ve střední Evropě. Dodává sortiment výrobků zejména organické, ale rovněž anorganické povahy. Vyráběné suroviny nacházejí uplatnění u výrobců polyuretanových, pryžových, farmaceutických,...
Plat: nezadán   Místo: OstravaNabídka Ostrava
20. 01. v 13:35
Náplní práce je přeprava osob na letiště V. Havla Jedná se o přepravu osob bez taxametru – smluvní přeprava (NEJSME TAXI) Firemní automobil a zakázky máme zajištěné Požadujeme žlutou kartu řidiče + základní znalost angličtiny Denní výdělek 3500 - 5000 Kč (500 Kč za transfer = 7 až 10 transferu denně) Kontakt: +420 608 806...
Plat: nezadán   Místo: Havlíčkův BrodNabídka Havlíčkův Brod
17. 01. v 12:56
Jsme ochotni zaplatit 2% úrok, nabízíme půjčky komerčním organizacím a maximálně 50 000 až 15 000 000 Kč. Naše půjčky jsou dobře zajištěny pro maximální bezpečnost, což je naše nejvyšší priorita. E-mail: maria.viespescu0@gmail.com
Plat: 50000 Kč   Místo: PrahaNabídka Praha
14. 01. v 16:32
Profil společnosti: Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je Rakord 100 s.r.o. Náplň práce: • zajištění chodu skladu a komunikaci s dodavateli a odběrateli • příprava a odesílání zboží zákazníkům • manipulace se zbožím při naskladnění / vyskladnění / kompletaci • kontrola stavu položek na...
Plat: nezadán   Místo: MostNabídka Most
14. 01. v 09:39
Profil společnosti: Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost Top Oil Services s.r.o. distributor olejů, maziv a obráběcích emulzí Q8Oils, aditiv značky WYNN´S a chladících kapalin Glysantin od společnosti BASF. Tyto značky zastupují na Českém a Slovenském trhu a jsou jejich přímým...
Plat: nezadán   Místo: DomažliceNabídka Domažlice
13. 01. v 11:37
Profil společnosti: Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost Meffert ČR spol. s r. o., působící na českém trhu již 27 let a je dlouholetým dodavatelem kvalitních materiálů z oblasti stavební chemie a která díky širokému sortimentu mnoha stovek produktů a dlouholetých zkušeností z oblasti...
Plat: nezadán   Místo: PrahaNabídka Praha
08. 01. v 14:17
Profil společnosti: Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost MANATECH CZ s.r.o. Společnost vznikla v roce 2002. Původně se firma zaměřovala na prodej strojů do zemědělství. Postupně ale rozšířila svůj prodejní sortiment podle požadavků svých zákazníků i o stroje do lesa, komunální a také stavební...
Plat: nezadán   Místo: PelhřimovNabídka Pelhřimov
08. 01. v 12:23
Profil společnosti: Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost PROKOM R & S s.r.o. – přední dodavatel finských stavebních materiálů na Českém a Slovenském trhu s 20-ti letou tradicí. Společnost dodává střešní bitumenový šindel KATEPAL a tepelně zpracovanou finskou borovici Thermowood. Vyrábí zahradní...
Plat: nezadán   Místo: OpavaNabídka Opava
03. 01. v 14:03
Profil společnosti: Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je česká rodinná firma POINT CZ, a proto je pro ni důležitý soulad pracovního a osobního života, vzájemná důvěra, sounáležitost mezi spolupracovníky, vzájemná komunikace a sociální vazby. Vytváří krásné produkty nejmodernějšími technologiemi,...
Plat: nezadán   Místo: Brno městoNabídka Brno
03. 01. v 13:51
Profil společnosti: Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je Medical Spa & Wellness Hotel CARLSBAD PLAZA 5* Superior patřící mezi nejluxusnější pětihvězdičkové hotely v České republice poskytující svým klientům služby na nejvyšší úrovni. Poskytuje služby v oblasti ubytování, léčení i gastronomie. Jsou...
Plat: nezadán   Místo: Karlovy VaryNabídka Karlovy Vary
30. 12. v 10:55
Plat: nezadán   Místo: Brno venkovNabídka Brno venkov
19. 12. v 14:13
Profil společnosti: Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je TRANS-TECHNIK spol. s r.o., prosperující společnost v automobilovém průmyslu. Náplň práce: Práce ve skladu pod vedením vedoucího skladu, příjem zboží, výdej zboží, drobné zámečnické práce. Požadujeme: Minimálně vyučen v technickém...
Plat: nezadán   Místo: Brno městoNabídka Brno
17. 12. v 12:36
Jmenuji se Jindřich Drepela. Bydlím v České republice, chci použít toto médium, abych upozornil všechny žadatele o úvěr, aby byli velmi opatrní, protože podvod je všude. Před několika měsíci jsem byl finančně napjatý a kvůli mému zoufalství jsem byl podveden několika online věřiteli. Téměř jsem ztratil naději, že mě můj přítel...
Plat: 1 Kč   Místo: BenešovNabídka Benešov

B Benešov Beroun Blansko Brno Brno venkov Bruntál Břeclav C Cheb Chomutov Chrudim Č Česká Lípa České Budějovice Český Krumlov D Děčín Domažlice F Frýdek-Místek H Havlíčkův Brod P Praha Praha - východ Praha - západ H Hodonín Hradec Králové J Jablonec nad Nisou Jeseník Jičín Jihlava Jindřichův Hradec K Karlovy Vary Karviná Kladno Klatovy Kolín Kroměříž Kutná Hora L Liberec Litoměřice Louny M Mělník Mladá Boleslav Most N Náchod Nový Jičín Nymburk O Olomouc Opava Ostrava P Pardubice Pelhřimov Písek Plzeň - jih Plzeň - sever Plzeň Prachatice Prostějov Přerov Příbram R Rakovník Rokycany Rychnov nad Kněžnou S Semily Sokolov Strakonice Svitavy Š Šumperk T Tábor Tachov Teplice Trutnov Třebíč U Uherské Hradiště Ú Ústí nad Labem Ústí nad Orlicí V Vsetín Vyškov Z Zlín Znojmo Ž Žďár nad Sázavou