Referent Správního odboru (agenda OP a CD) Jeseník
Detail volného místa
První kontakt písemný!!!
Popis pracovního místa:
referent pořizuje elektronicky prostřednictvím informačního systému žádosti klientů o vyhotovení občanského průkazu (dále jen \"OP\"), včetně pořízení digitální fotografie. Zpracovává ohlášení o ztrátě OP, vystavuje potvrzení o OP, vydává vyhotovené OP. Řeší přestupky na úseku občanských průkazů. Pořizuje elektronicky prostřednictvím informačního systému žádosti klientů o vyhotovení cestovního pasu, včetně pořízení digitální fotografie. Přijímá podání žádostí o pasy ve zkrácené lhůtě. Vydává vyhotovené cestovní doklady. Vyřizuje žádosti o vydání cestovní přílohy pro děti do 15 let věku pro jejich pobyt v rámci malého pohraničního styku s Polskem. Řeší přestupky na úseku cestovních dokladů. Zpracovává oznámení o ztrátě a odcizení cestovních dokladů.
Předpoklady pro podání přihlášky:
- státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR
- věk min. 18 let
- svéprávnost
- občanská a morální bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
Požadavky:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění; zákona č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech, v platném znění; zákona č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech a o změně zákona č. 283/1991 Sb., o Policii České republiky, ve znění pozdějších předpisů (zákon o cestovních dokladech); vyhlášky Ministerstva vnitra č.642/2004 Sb., kterou se provádí zákon o evidenci obyvatel, zákon o občanských průkazech a zákon o cestovních dokladech, ve znění pozdějších předpisů; zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, v platném znění.
- řidičský průkaz skupiny B
- výborná znalost práce s PC (MS Office, internet apod.)
- dobré komunikační schopnosti
- samostatnost a spolehlivost
- zdravotní způsobilost, psychická odolnost
Výhoda:
- zvláštní odborná způsobilost při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů dle nařízení vlády č. 512/2002 Sb. (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru)
- zkouška způsobilosti úředníka k provádění ověřování shody opisu a kopie s listinou a pravosti podpisu
- vzdělání v oboru veřejná správa
- praxe ve veřejné správě
Požadované doklady:
- přihláška do výběrového řízení (vzor na: www.jesenik.org v sekci Volná místa)
- strukturovaný profesní životopis
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Informace o pracovním místě:
- 8. platová třída dle nařízení vlády č. 168/2017 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
- místo výkonu práce: město Jeseník, Městský úřad Jeseník
- plný pracovní úvazek
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- předpokládaný termín nástupu: srpen 2017 (dohoda možná)
- pružná pracovní doba, v pondělí a ve středu do 17:00 hod
Nabízíme:
- další vzdělávání
- možnost čerpání sociálního fondu zaměstnavatele (osobní konto, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravné, atd.)
- 5 týdnů dovolené
Doplňující informace:
Vybraní uchazeči budou k výběrovému řízení pozváni telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Předpokládaný termín výběrového řízení: 31.07.2017
Doručení přihlášky:
Písemné přihlášky včetně ostatních požadovaných dokumentů zasílejte doporučeně na adresu: Město Jeseník, Městský úřad Jeseník, Masarykovo nám.
Provoz: Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání: ÚSV
Úvazek:
Volné pracovní místo nabízí:
Město JeseníkJeseník
Masarykovo nám. 167/1, 790 01 Jeseník 1
Email: veronika.klementova@mujes.cz
Telefon: +420 584 498 404
Lokalita: | Jeseník |
Okres: | Jeseník |
Plat: | 14540 Kč |
Vloženo: | 12. 07. v 11:20 |