Volná pracovní místa Android aplikace
Oblíbené
Informace
Nejhledanější místa

Recepční - Administrativní asistent / asistentka Plzeň sever

Detail volného místa

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro našeho klienta, kterým je společnost Otto Bock ČR s.r.o. patří pod křídla světového lídra v oblasti produktů a služeb pro hendikepované, německé skupiny Ottobock SE & Co. KGaA.

Vlastním vývojem, výrobou, distribucí a následným servisem našich produktů výrazně zvyšujeme kvalitu života lidí zejména se zdravotním postižením. Uživateli našich produktů jsou především lidé po amputaci dolních či horních končetin, s ochrnutím jako následkem nejrůznějších diagnóz, trpící osteoartrózou nebo následky poranění.

Společně se sítí ortoticko-protetických pracovišť našich partnerů se vždy snažíme pro každého klienta zvolit a vyrobit optimální pomůcku zvyšující jeho mobilitu a samostatnost. Široké portfolio výrobků reprezentují zejména protézy dolních a horních končetin a individuálně nebo sériově vyráběné léčebné ortézy.

Více informací o společnosti naleznete na www.ottobock.cz.

Náplň práce:

• příprava došlých účetních dokladů pro zaúčtování a digitální archivaci

• elektronické bankovnictví – platební příkazy

• zpracování různých přehledů dle požadavku vedení

• běžná činnost recepce a zajištění chodu firmy dle požadavků Asistentky jednatele

• administrativa spojená s účetním programem:
o vedení hotovostní pokladny (příjem peněz, výdaje zaměstnanců)
o evidence došlých faktur - třídění dle nákladových středisek

• příprava podkladů pro mzdy, kooperace s účetním

• správa reklamních předmětů

• zajištění údržby budovy a zahrady

• zajištění školení či jiných akcí na půdě firmy

Požadujeme:

• min. SŠ vzdělání s maturitou

• zkušenost s účetními doklady, fakturami (zkušenost v účetním programu - výhodou)

• znalost AJ - ideálně slovem i písmem

• ŘP sk. B

• znalost práce s počítačem - MS Office

• finanční gramotnost
Osobní vlastnosti: empatická, komunikativní, pečlivá, zodpovědná, systematická; osoba s nadhledem, vnímající více podnětů najednou, schopná vyhodnotit priority v rámci komunikace a svěřených úkolů.

Nabízíme:

• pracovní smlouva na dobu neurčitou (3 měsíční zkušební doba)

• pracovní doba: 7.00-15.30 (po-pá)

• penzijní připojištění

• příspěvek na stravování

• 5 týdnů dovolené

Místo práce: Zruč-Senec - okres Plzeň-sever

Termín nástupu: červen - červenec 2021 (ideálně od května)

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s motivačním dopisem a názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: hribal@ottobock.cz - Helena Hříbal.

Email: egrundova@jobsystem.cz
Telefon: 224819391

Lokalita:Plzeň sever
Okres:Plzeň - sever
Plat:nezadán
Vloženo:24. 03. v 09:43




Podobné pracovní nabídky


B Benešov Beroun Blansko Brno Brno venkov Bruntál Břeclav C Cheb Chomutov Chrudim Č Česká Lípa České Budějovice Český Krumlov D Děčín Domažlice F Frýdek-Místek H Havlíčkův Brod P Praha Praha - východ Praha - západ H Hodonín Hradec Králové J Jablonec nad Nisou Jeseník Jičín Jihlava Jindřichův Hradec K Karlovy Vary Karviná Kladno Klatovy Kolín Kroměříž Kutná Hora L Liberec Litoměřice Louny M Mělník Mladá Boleslav Most N Náchod Nový Jičín Nymburk O Olomouc Opava Ostrava P Pardubice Pelhřimov Písek Plzeň - jih Plzeň - sever Plzeň Prachatice Prostějov Přerov Příbram R Rakovník Rokycany Rychnov nad Kněžnou S Semily Sokolov Strakonice Svitavy Š Šumperk T Tábor Tachov Teplice Trutnov Třebíč U Uherské Hradiště Ú Ústí nad Labem Ústí nad Orlicí V Vsetín Vyškov Z Zlín Znojmo Ž Žďár nad Sázavou

TOPlist