Pracovník zahraničního obchodu s AJ - nástup 30.00 Praha
Detail volného místa
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je obchodní společnost SURFIN s.r.o., zavedená obchodní společnost zabývající se prodejem práškových barev a technologií pro povrchové úpravy.
Náplň práce:
• každodenní kontakt s tuzemskými a zahraničními obchodními partnery
• péče o zákazníky
• rozvíjení obchodních aktivit
• zpracování nabídek
• administrativní vedení zakázek
Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• znalost AJ - podmínkou
• příjemné vystupování
• komunikativní schopnosti
• dobrá znalost práce na PC
• časovou flexibilitu
• loajalitu a bezúhonnost
Nabízíme:
• zázemí stabilní firmy
• nástupní plat 30.000Kč
• byt k dispozici
• příjemné pracovní prostředí
• možnost kariérního růstu
• služební mobil i pro soukromé účely
• služební automobil i pro soukromé účely
Místo práce: Brno-město
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 20. 12. 2019. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Email: egrundova@jobsystem.cz
Telefon: 224819391
Lokalita: | Praha |
Okres: | Praha |
Plat: | nezadán |
Vloženo: | 20. 11. v 10:23 |
Podobné pracovní nabídky
ASISTENTKA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU - Kontakt se zaměstnavatelem e-mailem: ucetni@aeksvarovani.cz
Požadavky: aktivní znalost AJ,uživatelská znalost MS Office, samostatnost, pečlivost, dobré komunikační schopnosti.
Firemní benefity....
Asistent/ka zahraničního obchodu - Pracoviště: Říční 974/2, Vratimov
Kontakt e-mailem.
Požadavky:
SŚ, VŠ, word, excel, hlavní jazyk - anglický, vedlejší jazyk - němčina, španělština, rumunština, ruština
Náplň práce: vyhledávání...
PRACOVNÍK/-ICE INTERNETOVÉHO OBCHODU - PRACOVNÍK/-ICE INTERNETOVÉHO OBCHODU
BRIGÁDNĚ, VÝKON PRÁCE NA FIRMĚ
Pracovní činnost:
Přidávání nových produktů na eshop, práce s Excelem, Wordem apod.
Potřebné znalosti:
Práce s PC, práce v Excelu,...
ASISTENT-KA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU - A16 Z:4/9/2017
Pracovní náplň:
- komunikace se zahraničními klienty, administrativa, zajištění logistiky výrobků
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání, aktivní znalost AJ na pokročilé úrovni, znalost Ms...
Asistent/ka zahraničního obchodu - Hledáme kolegu/kolegyni s aktivní znalostí anglického jazyka. Vaší náplní práce bude komunikace s dodavateli, kontrola expedice a zpracování zakázek. Nabízíme nástupní mzdu 22 000 - 25 000 Kč, 13....
Další pracovní místa Praha
nabídka mezi individuální rychlou a vážnou - Dobrý den, pane a paní
Potřebujete úvěr, v naléhavých případech, na projekt nákupu, půjčku nebo zaměstnance, jste uvízli v bance nebo zakázané...
nabídka mezi individuální rychlou a vážnou - Dobrý den, pane a paní
Potřebujete úvěr, v naléhavých případech, na projekt nákupu, půjčku nebo zaměstnance, jste uvízli v bance nebo zakázané...
Technik / technička správy nemovitostí - Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je zavedená, stabilní společnost DUDA SVD a.s. na Praze 7.
Náplň...
Dětská zdravotní sestřička - Praha 5 - Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je zavedená ordinace praktického lékaře pro děti a dorost.
Náplň...
Asistentka zákaznického servisu a servisních služe - Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost AUTO GOLDCAR a. s., autorizovaný prodejce a servis...
Další místa v oboru
Administrativa Praha