Volná pracovní místa Android aplikace
Oblíbené
Informace
Nejhledanější místa

Office Manager Plzeň sever

Detail volného místa

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro našeho klienta, kterým je společnost Otto Bock ČR s.r.o. patřící pod křídla světového lídra v oblasti produktů a služeb pro hendikepované, německé skupiny Ottobock SE & Co. KGaA.

Společnost Otto Bock více než sto let vyvíjí, vyrábí a distribuuje zdravotnické prostředky, které zlepšují kvalitu života lidí se zdravotním postižením. V České republice působí dceřiná společnost Otto Bock ČR s.r.o. od roku 2000. Jejich prací je především distribuce a prodej zdravotnických prostředků, rozvoj nových technologií a podpora jejich používání na českém trhu. Jsou malý profesionální tým s rodinnou atmosférou a propojením do celého světa.

Více informací o společnosti naleznete na www.ottobock.cz.

Náplň práce:

• vedení administrativní agendy a obchodní korespondence vedení společnosti

• organizace schůzek a porad

• řešení operativních úkolů a požadavků, spolupráce s ostatními odděleními společnosti

• příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich

• zajišťování různých statistických přehledů a reportů pro vedení společnosti

• vedení pracovně právní (pracovní smlouvy, DPP, DPČ, personální dotazníky) a další smluvní dokumentace vč. digitalizace a archivace

• zajištění překladu dokumentů

• organizování pracovních cest (ubytování)

• správa směrnic a další firemní dokumentace ve firemním Intranetu

• spolupráce s finančním a HR oddělením

• vedení lékařských prohlídek a školení BOZP

• vedení a kontrola vedení procesů recepce vč. zástupu v době dovolené

• koordinace a kontrola úklidu firemního domu

Požadujeme:

• VŠ vzdělání ekonomického směru výhodou nebo zkušenosti na podobné pozici vč. vedení personální agendy

• výborný psaný i mluvený projev v anglickém jazyce

• výborný psaný i mluvený projev v českém jazyce

• ŘP sk. B

• znalost práce s počítačem - MSOffice

• finanční gramotnost

• schopnost řídit zaměstnance

Osobní vlastnosti: empatie, komunikativnost, pečlivost, zodpovědnost, systematičnost, důslednost, vstřícnost; osoba s nadhledem, vnímající více podnětů najednou, schopná vyhodnotit priority v rámci komunikace a svěřených úkolů.

Nabízíme:

• pracovní smlouva na dobu neurčitou (3měsíční zkušební doba)

• pracovní doba: dle dohody

• penzijní připojištění

• příspěvek na stravování

• 5 týdnů dovolené

Práce ve stabilním a přátelském kolektivu. Nekonfliktní zázemí společnosti, osobní přístup.

Místo práce: Zruč-Senec - okres Plzeň-sever

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte a motivační dopis.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: hribal@ottobock.cz - Helena Hříbal.

Email: egrundova@jobsystem.cz
Telefon: 224819391

Lokalita:Plzeň sever
Okres:Plzeň - sever
Plat:nezadán
Vloženo:26. 10. v 14:44




Podobné pracovní nabídky


B Benešov Beroun Blansko Brno Brno venkov Bruntál Břeclav C Cheb Chomutov Chrudim Č Česká Lípa České Budějovice Český Krumlov D Děčín Domažlice F Frýdek-Místek H Havlíčkův Brod P Praha Praha - východ Praha - západ H Hodonín Hradec Králové J Jablonec nad Nisou Jeseník Jičín Jihlava Jindřichův Hradec K Karlovy Vary Karviná Kladno Klatovy Kolín Kroměříž Kutná Hora L Liberec Litoměřice Louny M Mělník Mladá Boleslav Most N Náchod Nový Jičín Nymburk O Olomouc Opava Ostrava P Pardubice Pelhřimov Písek Plzeň - jih Plzeň - sever Plzeň Prachatice Prostějov Přerov Příbram R Rakovník Rokycany Rychnov nad Kněžnou S Semily Sokolov Strakonice Svitavy Š Šumperk T Tábor Tachov Teplice Trutnov Třebíč U Uherské Hradiště Ú Ústí nad Labem Ústí nad Orlicí V Vsetín Vyškov Z Zlín Znojmo Ž Žďár nad Sázavou

TOPlist