Asistent / asistentka - nákupčí Most
Detail volného místa
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je Rakord 100 s.r.o.
Náplň práce:
• zajišťování evidence dokumentace společnosti včetně zajištění archivace a skartace
• zajišťování vnitřní komunikace ve společnosti
• zajišťování vnější komunikaci s dodavateli
• vedení kompletní administrativní agendy společnosti
• vedení skladového hospodářství
• vedení administrativní agendy společnosti
Požadujeme:
• SŠ vzdělání
• praxe minimálně 3 roky
• znalost AJ na komunikativní úrovni
• znalost práce na PC - Word, Excel, Internet Explorer, Outlook, Pohoda
• odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, schopnost řešit problémy, týmová spolupráce, časová flexibilita
• řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
• práci na HPP
Místo práce: Most
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 26. 3. 2020. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Email: egrundova@jobsystem.cz
Telefon: 224819391
Lokalita: | Most |
Okres: | Most |
Plat: | nezadán |
Vloženo: | 26. 02. v 11:42 |