Administrativní pracovník / pracovnice - fakturant Brno město
Detail volného místa
Administrativní pracovník / pracovnice - fakturant / fakturantka - Order Taking Specialist
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je japonská technologická společnost Brother zabývající se tiskovými řešeními s centrálou pro CZ/SK v Brně.
Více informací o společnosti naleznete na www.brother.cz.
Náplň práce:
• zpracování přijatých objednávek a jejich fakturace v SAP
• kontrola cen a editace dat zákazníků
• komunikace se zákazníky a jejich podpora v návaznosti na proces zpracování objednávek
• komunikace s centrálou společnosti ve Vídni (převážně emailová komunikace v ENG)
• kontrola kreditního limitu v návaznosti na přijaté objednávky a předávání těchto informací Finančnímu manažerovi v případě jejich překročení
• projednávání případů reklamací zákazníků s dodavatelem
Požadujeme:
• min. SŠ vzdělání s maturitou
• pozice vhodná i pro absolventy
• dobrá znalost práce na PC (Excel, znalost SAP - výhodou)
• znalost AJ - alespoň na komunikativní úrovni
• spolehlivého a samostatného člověka s ochotou učit se novým věcem
Nabízíme:
• práci na HPP - zástup za RD
• příjemné pracovní prostředí blízko centra Brna
• dlouhodobě stabilní pracovní kolektiv
• pravidelná valorizace mzdy
• příspěvek na osobní rozvoj
• možnost homeoffice
Místo práce: Brno
Termín nástupu: očekávaný nástup od 1. 4. 2022
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: pavol.zahoran@brother.cz
Email: egrundova@jobsystem.cz
Telefon: 224819391
Lokalita: | Brno město |
Okres: | Brno |
Plat: | nezadán |
Vloženo: | 25. 01. v 13:36 |
Podobné pracovní nabídky
Administrativní pracovník - fakturant - Kontakt emailem.
Přijmeme do pracovního poměru pracovníka na pozici: Administrativní pracovník - fakturant. Jednoduchá administrativní práce, zejména vystavování faktur a administrativa s tím...
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - na 4 hod. denně (Po - Pá), znalost práce na PC, životopisy zasílat na taxi@fanytaxi.cz
Administrativní pracovník/pracovnice obecního úřad - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE/PRACOVNÍK OBECNÍHO ÚŘADU
POŽADUJEME: znalost práce na PC, řidičské oprávnění sk. B, samostatnost, loajalitu, flexibilitu, komunikační dovednosti, úroveň vystupování,...
Administrativní pracovník - Hledáme do naší firmy-eshop s dětským zbožím, ženu na pozici administrativní pracovnice.
Pracovní náplň: zpracování objednávek a komunikace se zákazníky.
Požadujeme: výborné komunikační dovednosti a...
Administrativní pracovník/pracovnice - Místo výkonu práce Rokytno.
Administrativní pracovnice - práce s mapou, znalost kartografie
Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, dobrý kolektiv v rodinné firmě
První kontakt telefonicky,...
Další pracovní místa Brno město
pujcka - Rychlá půjčka: gfinancecredit@gmail.com
Mám kapitál, který bude použit k poskytování speciálních krátkodobých a dlouhodobých půjček od 50 000 Kč do...
pujcka - Rychlá půjčka: gfinancecredit@gmail.com
Mám kapitál, který bude použit k poskytování speciálních krátkodobých a dlouhodobých půjček od 50 000 Kč do...
Rychlá a velmi spolehlivá nabídka půjčky - Jsem tu, abych vám pomohl se všemi vašimi potřebami. Potřebujete pomoci s vaším domovem, vaším podnikáním, nákupem auta, nákupem motocyklu, zahájením...
Získejte rychlý kredit za 72 hodin - Dobrý den, pane / paní, nabízíme půjčky každému vážnému jednotlivci, který si přeje půjčit 5 000 € až 5 000 000 € za roční úrokovou sazbu 2%. Pokud...
Rychlé a spolehlivé finanční úvěry - Rychlé a spolehlivé finanční úvěry
Nabídka půjčky pro vás naléhavě Dobrý den, potřebujete finanční prostředky na dům, podnikání, nákup auta, kol,...
Další místa v oboru
Administrativa Brno