Administrativní pracovník/ce - recepční (OZP) Přerov
Detail volného místa
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Po domluvě možno plný nebo zkrácený úvazek. Pracovní doba: pondělí až pátek od 7,00 do 15,30 hod..
Náplň práce:
příjem obchodních návštěv na recepci, příprava a servis občerstvení, nákup a doplňování občerstvení, úklid kuchyňky; spojování telefonních hovorů, poskytování informací návštěvníkům, příjem a předávání vzkazů; převzetí , evidence a předávání pošty; administrativní práce (obchodní korespondence, apod.)
Požadavky:
znalost AJ na úrovni B1; uživatelská znalost pc (Word - obchodní korespondence, Excel - jednoduché tabulky, E-mail - příjem a odesílání elektronické pošty, Internet - vyhledávání informací); slušné a solidní vystupování; trestní rejstřík bez záznamu;
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na email: cbsdelta@volny.cz
Pozn.: uchazeč zašle nejdříve životopis na firemní email, následně bude telefonicky sjednán termín prohlídky pracoviště a pohovoru.
Provoz: Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Úvazek:
Volné pracovní místo nabízí:
Bezpečnostní služba DELTA s.r.o.Přerov
Bezpečnostní služba DELTA s.r.o. - pracoviště Přerov - Předmostí, Teličkova 457/29, Přerov II-Předmostí, 751 24 Přerov 4
Email: cbsdelta@volny.cz
Telefon: +420 602 754 469
Lokalita: | Přerov |
Okres: | Přerov |
Plat: | 98 Kč |
Vloženo: | 05. 02. v 10:33 |
Podobné pracovní nabídky
Recepční - Hledáme recepční pro administrativní objekt v Záběhlicích. Určeno pro osobu s invalidním důchodem. Prac. doba PO-PÁ 7:30 - 16:00 hod. V případě zájmu kontaktujte technika zakázky: 736 657 262,...
Recepční/administrativa - Místo výkonu práce: Polská č.p. 1184/10, Praha 2
Životopis zaslat na magdalena@praguecollege.cz
Recepční a administrativní práce v prostředí britské vysoké školy v Praze. Nutná znalost ČJ a AJ -...
Recepční (kromě recepčních v hotelích a dalších ub - RECEPČNÍ
- ŘP sk. B
- administrativní dovednosti
- znalost německého jazyka výhodou
- spolehlivost a pečlivost
- orientace na zákazníka
Zaměstnanecké výhody: práce v příjemném prostředí,...
Administrativní pracovník - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - znalost práce na PC, ŘP skupiny B,
Způsob kontatku telefonicky v době od 7.00 - 17.00 hod.
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE
- PP na dobu určitou, nástup od 1.9.2018
- Náplň práce: administrativní práce (fakturace, reklamace, vyřizování pošty, balíků)
- Požadujeme: znalost práce na PC...
Další pracovní místa Přerov
Skladník - Požadujeme:
Řidičský průkaz sk. B, fyzickou zdatnost, trestní rejstřík bez záznamu
Nabízíme:
Odborné zaškolení, získání průkazu na vysokozdvižný...
Obráběč kovů - Náplň práce:
nastavení stroje a ustavení obrobku; seřízení stroje; obsluha stroje; klasické obrábění; běžná údržba; vázání břemen; spolupráce na...
Prodavač/ka - Pracovní doba - krátký, dlouhý týden, 15 směn měsíčně, od 8:00 do 20:00hod.
Požadujeme:
pozitivní přístup k zákazníkům, týmový a obchodní duch....
Obchodně technický zástupce - Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
vyhledávání nových zákazníků a aktivní komunikace se stávajícími; zpracování cenových nabídek; plnění stanovených...
Obchodní referent - junior - Pracovní doba PO - PÁ od 7:00 do 15:30 případně dle dohody.
Požadujeme:
Výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti. Samostatnost,...
Další místa v oboru
Administrativa Přerov, místa ve firmě